Koło Naukowe Nowoczesnego Marketingu zdobyło kolejną nagrodę!

Kolejny sukces KNNM. Członkowie naszego Koła Naukowego Nowoczesnego Marketingu po zapoznaniu się z odpowiednią dokumentacją, przeprowadzili burzę mózgów, efektem której było wysłanie przez kilku z nich propozycji haseł na konkurs Funduszy Europejskich dla województwa podlaskiego.
Hasło przewodniczącej koła zostało docenione i otrzymało wyróżnienie w konkursie.
Poniżej propozycje haseł od członków naszego koła:
1. Podlaskie(GO) Perspektywa inteligentnych inwestycji – Beaty Tochwin (hasło wyróżnione)
2. Nowy wymiar inteligentnych inwestycji województwa podlaskiego – Piotra Solarskiego
3. Strategia, rozwój, innowacje, przyszłość – Podlaskie to co nas wyróżnia – Patryka Bołockiego
4. Podlaskie ECOTECH – Innowacyjne technologie, ekologiczny biznes – Sylwii Czarneckiej
5. Inwestycje w Podlaskie przewaga dzięki integracji – Julii Podbiełło
6. Podlaskie 4 IN – INteligentne INwestycje w INnowacyjną INtegrację – Marty Szałaj.

Konkurs zorganizował Departament Rozwoju Regionalnego (DRR) urzędu marszałkowskiego. Inicjatywa była skierowana do mieszkańców województwa i polegała na przesłaniu autorskiego hasła, motta, myśli przewodniej programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego, czyli nowego programu regionalnego. Wpłynęło ponad 70 propozycji, w tym propozycje KNNM.
Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. Czekamy na kolejne kreatywne wyzwania członków Koła Koła Nowoczesnego Markeitngu.

Data publikacji

18 stycznia 2022 r.

Koło Naukowe Nowoczesnego Marketingu zdobyło kolejną nagrodę!